Framsteg !

 - Engelska A kursen (Fick IG i ettan men inte gjort något åt det)
 - har bara en av fem uppgifter kvar att göra där!
-  Engelska B kursen (Fick IG för att jag inte hade G i A-kursen)
 - gör inte den kursen nu! Tar det på Komvux.
-  Svenska C, komplettera den sista uppgiften på typ 20 sidor.
- KLAR! fick G i slutbetyg! :-)
-  Samhälle B kursen (ah marie var väldigt slarvig i 1:an)
- Ska skriva om Zimbave och deras land,diskutera osv.
-  Projektarbetet som jag inte ens börjat med. FUCKFACE!
- pratat med min handledare - kan få G!
-  Utvärdering i Turism, Fritidstruismen när jag var i STHLM.
- KLAR! ligger vid MVG i kursen!
-  Pyskologi A kursen ( SlarvigMarie i 1:an) -
har inte gjort nått ännu på den.
-  Ledarskap uppgiften Självkänsla, plus leda egen lektion. -
- bara att leda en lektion kvar. Ligger vid VG! =D

FRAMSTEG ELLER HUR?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0