Gårdagen och dagen i ord :-D

Hallåå!!

Ja kan väl börja att skriva om tisdagen då, gjorde klart hela svenska uppgiften igår, känns skit bra att äntligen kunnat lämnat in den :) Sen gjorde jag klart Filosofin också, hela det arbetet blev på 12 sidor.. Skit! och jag är så stolt över mig själv faktiskt. Sen fick  vi korvstoganoff till lunch vilket satt perfekt, och jag blev jätte trött efter och gjorde inget mer den dagen. haha men fick in två arbeten iaf. Vilket är bättre än inget! :) Sen påeftermiddagen så var jag tvungen att gåmed evve på stan i en halvtimme innan hennes pappa kom. och jag som var så trött kände bara nej inte stan idag, så jag kanske inte var den trevligaste personen just dåå.. sorry for that darling! Sen när jag kom hem somnade jag framför tv:en vaknade av att jag fick sms från anna där det stod att hon skulle på matchen, och inte kunde träna idag. Men dit gick jag iväg själv, blev ett medel pass enbart igår. Sen gick jag hem och då ringde pappa har inte pratat med honom på länge såå det var skoj, sen såg jag tv:e och inte gjorde något speciellt. Kom i sängen vid halv 12 tror då sabina äntligen slutat tjata om allt oviktigt! haha :) Älskar er!

Men nu över till dagen som är.....

Tror det eller ej men jag har precis vaknat, Hade så jäkla ont i magen hela natten och morgonen så jag sov bara 4 timmar på natten tror ja. Så jag sov hela morgonen ist för att åka och träna, ska ju ändå träna ikväll! Så nu skiter jag i skolan helt idag, det är ju faktiskt VÅR ute och jag mår så bra när det är detta väder. :) Jag blir glad från tårna och uppåt, hela jag går och ler. Känns som man är kär! Men men det kan jag lova dig att jag inte är. Jag vill inte ha någon kille överhuvudtaget :) Men detta kommer ni skratta åtnågon dag. haha! Men nu ska jag börja städa som jag skulle ha gjort i flera dagar men bara skjutit framför mig. Sen blir det förhoppnings en promenad i detta väder, sen blir det träning ikväll igen då blir det danspasset vid halv 9 :D Det låter skoj! Tycker ja, föresten min mage är bättre nu! var säkert något jag åt. hehe :D

Nu tackar jag för mig! Och hoppas alla har en bra dag! Det ska jag se till att jag får iaf!
Lovehugs marie (som sagt vår ute idag)


Kommentarer
Postat av: KRISTINA

oooh jag med, jag satt och tjata hål i huvudet på min mamma "kolla håret, ser du håret eller, åååh håååret" haha så sjukt jävla vackert

2008-02-13 @ 13:10:52
URL: http://guldbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0