godmorgon världen ;)

Nu har jag vaknat och är fortfarande så himla trött fast vi gick och la oss i tid,vi somnade vid22 iaf tror ja det var,sist när jag kollade klockan. Vi hade sovit ganska lite dagarna innan, iaf hanna! :)Men nu är jag vaken och ska snart städa lite och sen fortsätta med pluggandet.Måste ner på stan också för att hitta ett bälte åt anna. Men men det märks vad min dag tar vägen. Nu vet jag att jag ska ut, inte för att jag är så sugen men bara för att det är fredag och jag inte har nått annat att göra. :) Ska bli en lung kväll tror ja! Nu blir mitt kaffe kallt såå..

Imorgon så jobbar jag 9 timmar, mellan 11-20 vilket kommer bli hemskt om jag är bakfull. Så det är därför jag kommer ta det lungt. Känner nog inte ens att dricka men men... hmm.. får se vad det blir. Nu blir det städa iaf,och det är riktigt skönt väder ute idag. Ni alla borde ta en sväng omkring här. haha :D

Men ha en super bra dag! Det ska ja ha.
Lovehugs marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0