hjärtan hjärtan återigen hjärtan !



HJÄRTAN, HJÄRTAN, HJÄRTAN OCH LITE ROSOR!
detta är verkligen en sådan dag man inte ska vara singel på men vad gör man? Idag är det iaf alla hjärtans dag om det är någon som har missat det. För mig är det en alldels vardaglig dag, Och jag är faktiskt nöjd med mitt liv. Ska verkligen inte klaga! Men som sagt ändå idag skulle man vilja ha någon att mysa med. Men men idag ska jag inte göra något speciellt, tänkte plugga idag. Sen träna och sen kanske luncha med Jenny efter. Jag ska städa klart idag också. Sen är allt bra! Och då är förhoppnings torsdagen över sen. Imorgon är det fredag och då börjar jag 09 med film och kommunikations uppgifter att göra ;) Men men det är en dag i sender. :)

Men skulle allt vilja få en ros idag, men det kommer inte att hända. Hehe :)
Lovehugs Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0