Jag är BÄST!!

Så det så, klar med filosofin. Fick naturligtvis komplettera den uppgiften men klar blev ja :) Yeas, skrev till ungefär 2 A4-sidor och nu har jag lämnat in det igen. Jag det känns gött att nu är det upp till henne om jag får VG eller G i den kursen blir skit glad oavsett. Därför nu är ett IG borta ur min planering. Nu är det dags att skriva upp vad jag borde göra denna veckan, ni skulle också få panik när ni läser detta. 

 - Engelska A kursen (Fick IG i ettan men inte gjort något åt det)
-  Engelska B kursen (Fick IG för att jag inte hade G i A-kursen)
-  Svenska C, komplettera den sista uppgiften på typ 20 sidor.
-  Samhälle B kursen (ah marie var väldigt slarvig i 1:an)
-  Projektarbetet som jag inte ens börjat med. FUCKFACE!
-  Utvärdering i Turism, Fritidstruismen när jag var i STHLM.
-  Pyskologi A kursen ( SlarvigMarie i 1:an)
-  Plus omvårdnadskurser som jag hade från 1:an i säffle.
-  Ledarskap uppgiften Självkänsla, plus leda egen lektion.

m.m säkert! har glömt hälften tror ja men men detta är livet på infokompgymnasiet. Det har vart underbart tills nu! Ah! Det är fortfarande underbart! Men jag kommer att isolera mig de senaste veckorna. Ska koppla ur internet hemma och bara plugga,plugga, plugga. Ingen kommer förstå hur mycket jag har att göra. När det står Kurserna efter så är det hela kurser typ 5 uppgifter per kurs och i engelskan är det nationella proven också. Och de är ju verkligen inte att leka med.

DETTA SKA JAG GÖRA PÅ 5 VECKOR PÅ MIG! NÅGON SOM FÖRSTÅR MIN PANIK LITE! ATT JAG ÖNSKAR ATT JAG GICK I 2:AN OCH HADE ETT HELT ÅR TILL PÅ MIG. JAG HAR VERKLIGEN LITE PANIK NU! men att koppla ur internet borde hjälpa, stänga av telefonen och bara vara. någon som vill ge mig ett hopp som jag har något att leva på ett tag!!

Jag kommer inte behöver dig. Jag är stark jag kan leva. Ensam är stark var det någon som sa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0