Jag vet inte vad jag ska säga..

Det är inge bra dag idag, alla jag känner ska nästan ut och jag är verkligen inte sugen på det. Absolut inte på 80-talsfest som de ska på. Men jag vill inte sitta hemma en fredagkväll själv heller. Vilket kommer bli deppad om man gör det. Jag ska nog med på det, hehe. Som sagt hellre att jag går ut än vad jag annars dåå. Vill inte sitta hemma själv! Finns kan tycka detta är konstigt men om man har vart ute varje helg om man inte jobbar. såklart man får ångest om man sitter hemma en kväll då man kan vara ute och ha kul. En slags drog.. :p

Men nu ska jag försöka få tag på mina vänneroch se vad de har att säga :D

Lovehugs marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0