She wants it :)

Ja det vill jag! jag vill verkligen ha det! :)

Nu sitter jag i åmål, är hos mamma och om några minuter så börjar melodifestivalen. Så det blir min kväll i Åmål, känns konstigt att säga att det är mitt hem, därför det är det inte. Jag känner mig mer hemma i karlstad, jag mår bra där! Vilket jag gör här med mig, inte så hemskt mycket :) Men ska snart tillbaka, men vill bara säga att jag trivs bättre i karlstad än här.

Ja, ska jag skriva lite om gårdagen som jag skrev förrut att jag skulle! Ja, slutade jobbet vid 19, kom på att jag ska ut, aldrig att jag sitter hemma och deppar en fredag kväll, ringer sussi för att hon frågade tidigare på dagen om det var fest ikväll, och det visade sig att hon hade förfest och att vi skulle in innan 22 till arena för att ta stämpel. Så började kvällen, började ringa runt till tjejerna och fick 2 st att ställa upp att följa med till sussi! Såå duschade på 5 minuter, blåste håret och sprang till sabina och allt deetta hann jag på en timme. När jag kom hem var klockan då 20.30 tror ja..

Ah hämtade spriten hos sabina för att man kan inte gå ut nykter. Så dags att börja gör sig iordning, var hos sussi precis 21.15 vilket är helt otroligt! Hann ta en drink sen drog vi iväg, när vi kom var det kö ut till gatan, tur så tar jag rättvisan i egna händer och går före, aldrig att jag tänkte betala för att gå in på arena. så jag kom in innan 22 och det gjorde de andra också som tur var. Väntade där i en halvtimme sen gick vi hem till sussi igen som bor preciis vid tingvalla skolan. Då svepte vi en mosserande vin flaska och några groggar och jag drack två öl, sen drog vi igen. Då var klockan 24 och jag full som vanligt vid den tiden på fredagar, och tigger till oss en cider för halv priset av markus :) vad underbara de är där. Men men Nicke jobbade inte, vilket var tur annars hade han mobbat ihjäl mig för att jag går på arena när jag kommer in på Harrys och Ankan. haha :)

Iaf, så var jag där.. träffade en del människor men men, tur är jag full så då har man något att skylla på! Det känns gött idag, hade väl lite ångest imorse. Men det var ju dagen efter. Skulle nog behövt att nicke jobbade, han hade räddat mej! :) Det gör han ju alltid! hihi :) Men men så sen tog man sig hem, vaknade av att moder ringer vid halv 9 och säger att hon är på väg, vilket sög rejält! :) Men men nu sitter jag hemma hos henne iaf. Och imorgon åker jag vidare till karlstad igen!

Men men nu är det melodifestivalen iaf. Tackar för mig idag. Ha en bra kväll alla!

Lovehugs marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0