Söndag!

Hellyeah! fasen vad jag inte gillar söndagar, de är så sega och så trötta och man är alltid trött på dem :) Hah, ja men igår hade jag så kul. Det var längesedan det! Hade faktiskt kul på nöjes för en gångs skull! Det var på tiden, men full var jag och det kanske var därför. Men men sånt är livet.. Försov mig nästan till jobbet idag också, vaknade 10.40 och skulle vara i stan 11 såå ja bara gick upp och drog. haha! Fräsch var jag idag, men hoppas att det inte var någon som brydde sig. Men men..jobbade och log gjorde jag ändå!

Oh gud, ska inte skriva något om gårdagen här inte. Men kom hem iaf vid halv4 efter allt bök och stök. och nu måste jag gå och lägga mig. detta funkar inte längre. Mina konsiga tider och så. men men... Nu ska jag dra i sängen och imorgon börjar vardagen igen.

I veckan blir det plugg, plugg och ännu mera plugg. Jag ska bli klart med allt nu! :) Måste bli klart med allt innan jag börjar på CCC. Därför när jag kommer tillbaka därifrån så har jag 4 veckor bara innan jag tar studenten. Vad tiden går fort engtligen! Sen ska jag träna också, kör de passen jag körde förra veckan också. Mändag-torsdag sen ledig hela helgen därför då ska jag hem till mamma! :) Jag har saknat henne, inte sett henne sedan i julas. Vi pratar inte så ofta nu heller ju! Men GODNATT NU!

Jag måste få tacka Fredrik,Sofia och Sabina m.m för en himla trevlig kväll!

Lovehugs marie (grådaskigt väder)


Kommentarer
Postat av: KRISTINA

hatar söndagar. Det är då man vet "imorgon är det vecka igen" ingen ledig dag man får sova länge, göra vad man vill. Söndagar suger.

2008-02-10 @ 23:21:37
URL: http://guldbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0