tårfyllda ögon, nu är jag bort i 12 veckor.

Det var jobbigt att åka ifrån skolan idag. Jag ska inte tillbaka nu fören om 3 månader nu, vilket känns konstigt och tomt. Men men sådant är ju livet! Jag kommer få det skit bra påCCC, var inne hos dem igår och jag får allt jag behöver plus att jag får två veckor ledigt mitt upp i allt för att jag missar både påsklovet och sportlovet tror ja. eller ja! Kommer ju vara i skolan dem veckorna också då, eftersom jag har mycket att göra.Igår sa jag att jag skulle plugga inte fan gjorde jag det utan anna kom förbi istället och vi satt och pratade och käkade onyttighter :) Men idag har jag redovisat mitt ledarskaps uppgift tror jag bara fick G men det räcker helt och hållet nu så jag slipper vissa ämnen, engelskan är fortfarande viktigtast men också den jobbigaste prövningen! Fick i samhälle igår också, ska skriva en uppsats om Zimbave och hur de har de och hur man ska göra för att hjälpa dem! :) Men om jag börjar så kan det nog bli skoj!

Men idag blir det luncha på stan med fredrik och pappa. Så nu ska jag gå och göra mig iordning och se till att livet blir värt att leva trots att jag har så mycket att göra. Jag tycker om er mina vänner.


Lovehugs marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0