this shit getting real.

Godmorgon alla,nu har jag tat mig ur sängen och jag har sovit riktigt gott inatt faktiskt. Jag tänker inte skriva personliga grejer här eftersom jag vet att det finns några som läser som är väldigt intresserad av andras misslyckanden. Men men idag ska jag iaf göra mig iordning och dra ner till apoteket för att fixa några grejer,sen förbi glasögonaffären och se till att de kan böja rätt min bågar lite. Sen ska jag hem och plugga och ikväll blir det makeup store kväll vid halv 8 så :) Detta är min dag idag,Hoppas ni mår bra.

en liten fråga till er som förstår: hade han ensamrätt på mig den kvällen eller vad gjorde jag fel?

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra marie, PLUGGAAAA PLUGGAAA xD

2008-03-01 @ 12:23:10
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0