IN THA SCHOOL !

YEAH! haha! idag har tiden gått fort, och jag tyckte att jag har fått ganska mycket gjort! :) Turismen åker vi till stockholm med den 25-26 januari så den resan måste jag fixa för att få mitt väl förtjänta mvg i denna kursen! :)

Så idag har planering gått bra, allt är klart, försökte ringa travelshow fast hon var upptagen till klockan 17 idag så måste väl ringa senare hemma eller så! :)

Men nu när jag väl kommer hem blir det mat och sen träning såklart! Sen är det tv:e idag också, i huvudet på gynning! måste bara ses ju!

Nu måste jag gå! Puss och hej!!



Jag orkar inte bry mig mera om dig, tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jadå, det har jag. Men jag pratar med Fredrik om saker som handlar om honom :)

2008-01-15 @ 15:13:06
URL: http://mjonson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0