nytt år, nya möjligheter

Heeej! det är väldigt sant, jag har börjat träna. tränar så jag blir tokig! Har vart iväg två dagar nu :) Iförgår var jag på ett medelpass och det var otroligt jobbigt, ni kan inte ana för en som mig som inte tränat sen i sommras. Och igår var jag på arobics, har nog aldrig känt mig så uttittad, kändes som alla var bättre. Men idag blir det jobb tror ja. Måste väg och kolla det! Sen imorgon är det träning igen! Ojoj nu är det en bra och hälsosamt liv som gäller! :)

Ska säga ifrån mig jobb också, orkar verkligen inte jobba på vardagarna! Måste satsa på skolan nu sista terminen är det ju! men nu ska jag åter gå till det jag håller på med. :)

Lovehugs marie




Kommentarer
Postat av: Fridah

Ha en superfin dag, :)

2008-01-08 @ 09:55:05
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0