Sitauationsanpassad bild och text.

Hej! Ja nu sitter jag i skolan inte för att jag får något gjort här men jag är ju iaf här :) Usch detta känns ibland jobbigt att säga men det känns ändå ganska underbart. Jag har då slutat för dagen men ist för att åka hem och se hela eländet som är där, så är jag här och försöker förstå. Men men.. :) som sagt du är inge nöjd nu va?

Ja, för att återgå till skolan och dess uppgift jag har fastnat med. så är det att jag ska sätta ihop bilder och texter och få det att låta bra på nått sätt. Just nu letar jag efter bild med ömhet/medlidande och förklara varför just denna bilden fått mig att känna den ömheten men jag hittar ingen bild som reflekterar över det just nu. Sen ska jag hitta inte bara en bild utan helst 3 st för att komma förstå hur detta funkar :) jag är väldigt intresserad av hur mitt liv ser ut, ensam är ju stark var det någon som sa. ;)

hur som helst, är pappa här och hälsar på idag. kommer kännas gött att se honom igen. var ett tag sen :) känns som om jag tappar mer och mer kontakt med dom. fast ändå inte. Vi ses ju nästan aldrig, jag har mitt liv här i karlstad. Och jag har ett jobb, jag har ingen tid över att hälsa på men ändå! Även fast jag känner att jag saknar er ibland. Detta kommer bli bättr jag lovar er, jag tar er inte förgivet. men åmål för med sig mer av tankar som jag inte vill tänka. är rädd att hamna där igen, jag var inte en bra tjej då, jämnfört med nu då vill jag säga!

Men ikväll blir det träning för att inte prata om nått annat. Och det känns gött igen, gött att komma igång! :)för denna veckan! Haha!

Men jag får väl utveckla mina tankar någon mer gång!

Lovehugs marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0