Dagen före dagen (studenten'08)

Halllåå! Nu sitter jag hemma och jenny pe är här, hon ska sova här inatt eftersom vi ska upp så tidigt, redan klockan 08 ska vi vara i parken, och då ska vi upp redan klockan 06 för att hinna med allt. Som jag ska börja förberedda redan idag, typ raka benen och duscha och allt sådant trams. Men imorgon ska jag ha så fucking kul!!!! :)

Sofia om du läser detta så kan du ringa mig, somnar nog inte försen 00 ändå. Behöver fortsätta vårat samtal, när din telefon bröt samtalet. Läs hennes blogg tycker ja, Sofia Navas.

Kommentarer
Postat av: Navas

haha vad go du e :D

NEEEJ marie INGEN jäkla "nattmacka"! :P hahah



jaa rosa e fint överhuvudtaget, men till en student? ja vi får se :D

2008-06-12 @ 00:13:39
URL: http://sofianavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0