dagens bal.

Det börjar kännas nu, är lite nervig faktiskt, tänk om klänningen går sönder eller nått. OMG, vore det hemskaste som skulle kunna hända. Men det blir nog bra, funderar på att ringa ner till mina kära på CCC, och prata med dom. Känns konstigt att jag ska ha min bal där efter 10 veckor på ett sådant perfekt ställe liksom. Kommer börja grina ikväll ni vet det alla eller hur? och på torsdag bli det bara värre. Men men det kommer bli den bästa veckan i mitt liv!!!

Dagens schema, för att hinna med allt.

- 10:00 dags att gå upp
- sen duscha, äta frukost, gör mig iordning.
- dra ner på stan hoppas kunna var där runt 12.
(leta efter steps-strumpor eftersom jag fick skavsår från i fredags)
- 14:00 sminkning på make up store
- 16:00 mamma och pappa ankommer
- 17:30 då är det mingel
- 18:00 är det insläpp



(jag i min klänning)

Kommentarer
Postat av: Marie

Teoriprov. Skriver inom en snar framtid :) Jag ska ha körkort innan september så jag slipper göra teori och uppkörning samma dag :P



Hoppas du får en riktigt kul bal ikväll! Kanske kommer och tittar till dig på studenten om jag hinner. Jobbar tyvärr :/ Men annars så säger jag grattis nu och ta vara på hela studenten, den går över vädligt fort :P

2008-06-09 @ 17:19:44
URL: http://livetsomenjonson.blogg.se/
Postat av: Navas

Heeej gumman! Gud, har inte varit inne på din blogg på görlänge nu ju. Ser att du har varit flitig med att uppdatera och med bilder, mkt kul :D HOPPAS ALLT GICK BRA PÅ BALEN OCH ATT DU HADE DE TREVLIGT! Fan, såg bild på dig, du va suuuuperfin! Blev du nöjd med sminkningen på MUS? PUSS

2008-06-09 @ 23:47:49
URL: http://sofianavas.blogg.se/
Postat av: J0Z

Du va värkligen skit fin marie :D kolla mina bilder på bloggen :D

2008-06-10 @ 02:50:49
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/
Postat av: Navas

Ja bilden hade Fredrik tagit på dig :) snodde den! hihi! Ååå nej fasen vad tråååkigt då!! :( hoppas de inte blir mitt under studentfirandet då!

2008-06-10 @ 17:08:49
URL: http://sofianavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0