I just want this feeling fade away.

Godmorgon! Nu har jag vaknat och tat mig en kall dusch, och det behövs, så himla varmt i lgh idag, det är ju iaf 25 grader här inne minst, men öppnar man fönstrerna så hoppas jag att det går bra! Nu ska jag plocka undan lite sen in till stan för att fixa lite ärenden, som rakhyvlar och såklart studentfestbiljetten :) Wow! :)

Men men igår BADADE jag för första gång, det var ganska kallt men så skönt, så jag skulle faktiskt kunna göra det idag igen. Men det hinner jag inte, jobbet kallar vid 15 och innan ska jag hinna göra alla mina grejer som jag måste. Vad jag önskar att jag hade ett sommarlov nu att se fram emot, men icke, jag har ju jobb nu hela sommaren. Och hallå det är bara en vecka kvar tills studenten, OMG, måndag är det bal, på torsdag är det den stora dagen. Och idag ska jag till åmål för att fixa mina naglar ;)


sover hemma hos mamma tills på onsdag(imorgon) då måste jag tillbaka för att jobba, ska jobba imorgon också. Sen har vi grillkväll hos lappen på kvällen, så detta kommer bli ett underbart dygn förhoppningsvis! Men ni som läser hoppas jag också att ni kommer ha det bra!

xoxo marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0