jag har vaknat mitt i natten av tystnaden

jag förstod aldrig riktigt
vad som hände den där gången
förutom att allt blev fel
det fanns så mycket kvar att ge
det fanns kärlek mellan oss
varför packade du din väska istället för att slå

hej! idag har min dag varft fylld av aktiviteter, har inte hunnit sitta ner nått känns det som! Jag vaknade tidigt ör att sola, sen åkte jag till karlstad med pappa,sen jobbade jag och sen var jag på hammarö och grillade och nu har jag precis kommit hem från sofia och fredrik. Så nu är jag äntligen hemma och ska sova! Ska bli så gött, är hemskt trött! Känns gött att ha nått att göra så tankarna hela tiden är skarpa :)

Xoxo Marie (en bra låt jag har fått på hjärnan) (under kommer texten)

och om du undrar mår jag bättre
jag blivit van jag klarar mig
men jag har tänkt så många nätter
om hur det går för dig
hur det går för dig

just när jag trodde att vi landat
när livet bara rullar på
och när jag kunde börja andas
var det du som ville gå åå
å så en dag så var det över
och regnet föll och det blev kväll
å vad det var som du behövde det vet du inte själv
det vet du inte själv

men du om du lyssnar på min sång
du kan väl ringa mig någon gång
för jag vill veta hur du har det
å du jag kanske missförstod en del
så tala om om jag har fel
allt som vi hade har vi kvar det än

du har förlorat mer än jag
jag har alla minnen kvar du är med mig varje dag
å du ska jag tro på allt jag hör
så är det du som är förstörd
du har förlorat mer än jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0