jobbet del II

Nu står jag här igen. det finns inget att göra. Har damntorkat hela butiken plus lagret och vårat utrymme, har kokat kaffe och bara suttit och kallpratat lite. Och nu hamnade jag på min blogg igen, väldigt dåligt med kunder idag. har nog aldrig vart så här lungt, tror ja. På den tiden jag jobbat här!

men men på tal om nått annat så ringde linda från spanien nyss. Hon har det jätte vramt och jätte skönt säger hon. Hon trivs jätte bra och på midsommar ska hon laga svensk mat där nere. Hoppas tiden går fort och du kommer hem tycker ja. Saknar henne även om det bara var i fredas hon åkte så känns det tomt utan att ha henne här.

Ja och på  midsommar vad ska jag göra då, inget tror ja, inget speciellt vi ska ha hemmafest hos mig tror jag det blir, sen på lördagen så jobbar jag min sista gång på BK, så då kör jag mitt allra sista pass där. Känns SÅÅÅ BRAA! men kommer nog sakna allt lite med. många roliga stunder har jag haft där. Men men det är dags att gå vidare.

Nu är det 45 minuter kvar innan jag får stänga. AH då ska jag till systemet de har extra öppet till 19 idag, för att sådana som mig också ska hinna dit efter jobbet. Känns toppen. Sabina kommer in så vi går och shoppar detta tillsammans. Känns bra eftersom ja tycker fortfarande att det är pinsamt att gå in där själv. och usch, de kollar så konstigt har jag fått för mig. Vilken tönt jag är. Men det är jag och det förstår ja. Accepterar också. :)

haha haha nu ska jag ta och besöka flera sidor innan ja ska stänga. Men ha en bra dag alla. det ska jag ha!

Puss och kram, ses på stan. Xoxo Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0