midsommar'08

Hallåå kära blogg! Vet inte riktigt vart jag ska börja utan att igår så var vi ett gäng som lagade mat och spelade spel och käkade tårta som sus hade bakat. Det var iaf jätte trevligt, och det var skönt att vara nykter, även om vi drack så var det ingen som blev full. Kändes skit skönt :) Men men idag blir det en lugn och skön dag, har lite disk att ta hand om men annars ska jag bara vara. Becka skulle komma när hon slutat jobba men det är vid 21 sen ska jag iväg och göra mina 3 sista timmar på burger king city :) natten gör ja, ska bli gött vad jag känner nu. Men men nu ska jag ta hand om disken sen ska jag göra mig lite mat och sätta på en film tror ja :)

Eller så forsätter jag kolla på superstar saturday :) det är ganska trevligt det pogramet :)

Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0