Nationaldagen :)

Hello you ;)

oh, vilken underbar dag jag har haft. Vaknade ganska sent vid 11 tror ja, orka inte ta tag i träningen, så blev inte att jag sprang nått.  Jag tog ist cykeln, och köpte jordgubbar till mig och linda lus, sen drog vi bort till örsholmen där vi badade och solade hela dagen. Så underbart :) Kom hem vid 16 då blev det mat och nu sitter jag här och ska sminka mig därför ikväll ska vi ut, förfest på norrstrand tror ja. Själver smart som man är glömde man att systemt var stängt, så nu har vi fått tag på öl, ett flak för 150 spänn, helt underbart :) Så ska göra mig färdig sen ska jag hämta upp linda hos henne, sen blir då till markus på förfest, dit också anna kommer efter jobbet. Hon åker runt och klipper så tjänar ihop en månadslön fortare än mig :) så nu var hon på väg till skoghall sen till kronoparken sen ska hon med ut då:)

Och gissa vad det är för dag idag, förutom nationaldagen, SOFIA NAVAS födelsedag ;) tänk så gött att ha en egen röd dag som bara är ens egen :) pratade med henne förut och hon lät otroligt lycklig. Moster och allt ska ho gå och bli :) Ah underbart att få reda på det på sin födelsedagen :) Här gå in och läs på hennes blogg om hennes dag, http://sofianavas.blogg.se/


Nu blir de galna på mig att jag är så seg, men men idag kommer bara bli bättre.Jag gillar detta livet!

Xoxo Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0