Sommaren2008

Ja, vad har man planerat egentligen, Inget tror ja. Ska jobba tills augusti sen är man arbetslös, så får se vad som händer. Vill ju iväg till norge, men men innan det skulle jag vilja ta en restresa och se vad som händer. Vore så gött, känner jag komma iväg till solen. Och så, vädret i sverige just nu suger. Regnar mest, nästan varje dag, shit kasst känns det som. men men glad att man inte har semester i detta väder.

Nu står jag iaf på jobbet och som sagt försöker underhålla mig. Vilket känns kasst, andra veckan heltid är jag inne på. Men men ganska kul ändå. Detta är ju bättre än BK :) man ska inte klaga man har ju ett jobb :)

Nu har jag iaf gjort halva tiden på den dagen. och har iaf 4 timmar kvar :) ja tiden går fort :) Men ikväll blir det inget speciellt :) får se vad som händer. hehe.

puss och kram ses på stan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0