Tar den enkla vägen härifrån ?

Haalllåå min nära och kära! Nu har jag då inte skrivit sedan i torsdags tror ja, jag var i göteborg i helgen, iaf fredag dag-,natt och lördagsförmiddagen :) Sebestian tog studenten, och det gjorde att jag såg mer fram till min stora dag som är om, ja det är iaf mindre än 2 veckor kvar nu! jag hade iaf trevligt där, alla var så sociala så man kände sig inte iväg som jag hade trott att jag skulle göra.

Nu ska jag springa in i duschen innan jag dör av värmen. Legat och stekt är ute sedan 11 imorse, och nu kom jag in! Så hoppas jag fått färg annars hade det var meningslöst att ligga där och svettas i onödan! Eller hur?

Men hoppas alla hade en trevlig helg! Och snart är det måndag och jobb igen! :) hehe.

Xoxo Marie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0