TPH

The phone house :) idag har jag snart redan jobbat i 3 timmar, och haft max 7 besökare. haha, lite segt fast ändå gott, då hinner man ju göra sådant man ligger efter med också. typ olika returer och se till att service för dagen är inslagen och så vidare. Sen måste man slå in allt som man gjorde igår med bankningen och så också. Gött att få det klart på morgonen.

Inför kväll så längtar jag faktiskt lite måste till systemet på lunchen, sen in och köpa en hudlotion på bodyshop och så vidare. Sen ska jag hinna äta också. Så det blir en stressig lunch men det är värt det inför kvällen. Som sagt jag längtar dit. Ja ikväll, ska vi ha förfest hos saaben, det var ett tag sen det med. Så nu känner jag nästan känsla komma tillbaka. Som förra sommaren, det kan bara bli bättre känner jag.

Igår så köpte jag en kjol och en topp på gina som jag ska använda ikväll :) Det är en vit kjol, och typ en orange topp. Känns jätte bra faktiskt gud så fin jag kommer bli ikväll. Känns toppen just nu iaf. och nu är det bara 6 timmar kvar :) WOOOW! helt underbart ju!

Ska ta lunch fort idag, så jag får den energin jag behöver :) Men ni alla andra med ett jobb där man jobbar får hat så bra, det är så extremt lungt i butiken :) Men men nu ska jag avrunda mitt besök här på bloggen och kanske torka ytor ist :) så det ser fräscht ut här!

Puss :) (ps, vill bara tilllägga att pernilla kommer hem idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0