I wanna know

Såklart jag tänker på det ibland, tänker om eller vadå, men jag försöker låta bli. Jag låter bli när tanken kommer upp så ser jag till att jag får annat att tänka på. Nått annat som sysselsätter mig för stunden.

Igår, var jag ute, gjorde en krogrunda var på nöjes, ankan, koriander, harrys och arena. Kom in gratis över allt för att vi var med gnagis och fota. Han fota för karlstabo.se så det var ganska trevligt.

De ska hålla i måndags klubben på arena, om det är någon som har nån idé vad de skulle kunna göra för att det ska komma folk, så berätta det. De kan ju behöva idér från andra. :p haha. Men det var min gårdag, hoppas alla hade trevligt igår lika trevligt som jag. Puss :)

Kommentarer
Postat av: lupum

Jag är tillbaka. Precis som Björn Gustavsson så var jag tvungen att ta en paus.Framgångarna och pressen var för stor. Jag är mer redo nu



http://lupum.blogg.se

2008-06-15 @ 18:52:39
URL: http://lupum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0