Annandag påsk!

Det är idag det, bara så ni vet! Jag gillar inte rödadagar just nu! Vill bara ha vardagslivet här igen, när jag börjar 07 och slutar 15 det känns mycket trevligare än att sova bort hela dagen! Och idag ska jag faktiskt städa tror ja. ahh! :)
Sen får vi se vad som händer!:)

Fick mail av therese förrut också, gud vad jag saknar henne. Hon kommer hem den 10 april till Sverige igen. Vilket känns gött! Hon skrev att de är på en ö utanför cairns nu och de ska snart dit för att ta dykningsset! Gud vad skoj hon måste ha. "Det gor ingenting att du inte svarar direkt. Jag vet ju att du finns dar;)" så skrev hon. Jag börjar gråta snart! men nu är det inte länge kvar iaf.

Puss Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0