Ännu en kväll hemma!

No, I can't even read the news today
'Cause everything reminds me of yesterday!

Hej, ja idag sitter jag hemma själv igen. Kollar på melodifestivalen och ska snart jobba, börjar klockan 23. Känns rätt gött att inte gå ut och festa. Känner inte för att dricka så varför ska jag göra det. Plus att det var längesedan jag jobbade natt så får se om man klarar av det. Haha:) Det borde jag göra, har inget minne av att det brukar var svårt, kanske bara lite jobbigt med fulla människor men det kan också vara riktigt skoj också. Men nu var det björn gustavsson på tv:e inte för att det var så jäkla bra nyss.. men han kanske göra det bättre senare. Nu ska jag fortsätta titta och se vad som händer. Hoppas alla får en trevlig kväll och natt!

Puss Marie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0