Back to the basics.

Oh darling, oh! Jag vet inte vad jag ska säga, jag vet inte hur jag ska bete mig. Du är ju allt som någonsin bettyt mycket för mig oavsett vad du gör och säger. Om du ber mig dra om du ber mig stanna eller om du bara be mig försvinna för en minut eller två, så kommer jag alltid minnas dig som du var då, inte som du var på slutet. Gnistan finns inte längre, kärleken är borta och båda vet det. och vi båda har gått åt varsit håll. Men i mitt under medvetna och i min blick kommer du finnas kvar. Det kan jag lova dig. Vad försiktig med vad du önskar dig, det kan faktiskt gå i upplevelse!

Verkligheten skildra inte och förtränger det jag önskar mest just nu! Jag ber dig stanna men du går hellre åt höger än tillbaka till mig.

Måste skriva en sak, har hittat en 3:a på långgatan i karlstad för 4900 :- det är bra och billigt. Sen en 1:a på Filaregatan på herrhagen för 2079:- den var på 20 kvm och 3:an låg på 70 kvm. Vilket är ganska bra! Hoppas du hör av sig. De skulle jag faktiskt vilja ha! 

Nu ska jag göra mig iordning för natten, sen se fråga olle om jag är vaken.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0