Before I forget

HEEJ! VILLE BARA SKRIVA ATT JAG HAR VÅRKÄNSLOR, OCH SPRINGER RUNT OCH SMÅLER HELA TIDEN =)

Pappa är här nu, håller på att installera datorn, och jobbar lite samtidigt. Duktig han är! Nu gick han ut och rökte, suck. haha, sen ska jag iväg och träna pulse pass idag vid 17.30, då låter super bra! Jag går på kaffe idag också, drack 3 koppar till frukost vid 10, sen drack jag 1 till lunchen och nu har jag drukit 2 st sen jag kom hem. Shit dags att sluta innan man blir beroende av det med. :) haha. Men men nu ska jag vara social.

Skriver nog mer ikväll när jag sätter mig själv.Efter träningen någon gång! :)

Hoppas alla haft en lika bra dag som jag!

Pussar och kramar Marie Nordgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0