darling darling darling

Hey you, kanske ska skriva godmorgon! Haha, ja när jag kom från jobbet idag var jag så himla trött så jag kröp ner och la mig in min underbara säng för att sova max en timme sa ja. Haha, nu har jag nyss vaknat blev iaf 3 timmar. Så nu missade jag träning idag också men det tär på mig att börja så tidigt som 07 på morgonen, hemskt ju! Haha ska nästa i klaga som sagt anna drog iväg lite tidigare idag för att hon och malin skulle till Kristinehamn och fylla på godis där och beräknade sig att de skulle vara där 07 imorse om jag fattade rätt. Så det åkte väl typ kvart över 6, haha då gick jag upp! :)

Ja idag på jobbet gjorde jag det vanliga, såg till att alla lokaler var klara inför dagen vid 07 när jag kom sen blev det att kolla om det fanns frukt och sånt också, blev ganska irreterad när jag märkte att isen tog slut men men, allt löser sig. Imorgon slipper jag nog allt sådant, har blivit placerad i garderoben i 8 timmar för att kunden kräver att den ska vara bemannad. SKOJ!! haha. får väl se hur det blir. Jag trivs bra iaf, Kathrin är ju bra som handledare och allt flyter på. Nu ska jag ta att äta nått idag också, hoppade över maten på lunchen för jag orkade inte sitta och käka medans telefonen ringde såå.. det orkar jag inte ska jag äta så vill jag göra det i fred. Så tog ett äpple ist, har inte äte något godis än iaf.

Men men nu ska jag traska iväg mot köket och sen måste jag se Anna Phil, ola racepe (nått) är så jäkla snygg, det var ju en stor anleding till varför jag kollade på Mastermind igår. Nu nu säger jag mitt för dagen ändå!

Lovehugs marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0