Det funkar igen:)

Internet funkar nu igen :) vilket är super bra tycker ja :) hehe! Nu tänker jag inte skriva nått mer om det, ledsen att jag inte kunnat uppdatera för er som brukar läsa men men sådant är livet.Det var en vecka sedan jag skrev här på riktigt!

Annars rullar allt på som det ska, idag på praktiken fick jag lära mig receptionen och ta emot samtal plus att skriva underlag till kopiorna som man chekar av med de som har Konferenserna. Det var skönt, lite trist var att de hade veckomöte vid 14 och sa att de skulle vara klara tills jag gick vid 15 men de var de naturligtvis inte, haha så där satt man helt själv och stirra på klockan. Och svarade när de ringde förstås.. :)

Jag vet inte om jag ska träna idag, orkar nog inte det. Har sådan förbaskad mensvärk så jag mår inge vidare, det känns som om jag ska spy igen gjorde det i söndags för att jag hade så ont. Hemskt. Måste kolla upp det men känns meningslöst därför de brukar aldrig säga nått vettigt på det stället. haha..

Nu tittar jag iaf på O.C sen ska jag laga mat och funderar på att våldgästa sabina om hon inte får annat besök då. haha:D nej på fredag blir det iaf, biljard eller bowling och lördag ska de ut och festa.. kanske också ska med fast är verkligen inte sugen på det. Men kan ju följa med halv nykter behöver ju inte dricka mig full precis. såå... bara ta ett glas vin eller nått sådant lätt :D haha

men men nu ska jag laga mat. men men vi hörs :D

Lovehugs marie 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0