Första dagen idag då.

Idag har jag börjat käkat nått som heter cuur, för att få kontroll på matintaget som det står. Den gör som man äter mindre, alltså mätt på en mindre potion och den minskar sötsuget och ökar förbränningen! Vi hoppas att detta går, därför jag är trött på att vara stor. Har alltid vart större, jag blir nöjd bara magen försvninner. haha. Nu väger jag 85 kg och ska ner till 70 iaf, då mår jag nog bättre också! :) haha. Men får se om jag lyckas kan ju ge det en chans! Men nu ska jag göra mig iordning ska ner till stan med evelina, sen kommer nog sabben också men men det märks.

Lovehugs marie

Kommentarer
Postat av: Marie

You go girl!

2008-03-26 @ 22:31:24
URL: http://LivetSomEnJonson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0