Godmorgon :)

Godmorgon,två skuggor som ler :)

Ja, idag är det en dålig dag. har så förbaskat ont i magen och det måste gå över tills imorgon. Då ska jag till skolan och kolla om jag kan göra mina engelskaprov som ligger och släppar med. Vilket känns töligt men nu är det inte långt kvar tills jag tar studenten. Och jag måste få skriva att jag är duktig var inne på MakeupStore och de ska göra min balsminkning vilket känns bra, hoppas jag blir fin nu bara. Få se om jag ska leta upp en frisör eller om jag ska låta anna göra det. Sen måste jag också hitta en balklänning och sen student kläning också, att man hela tiden ska vara så fin. hehe :) Ska ta denna vecka och nästa vecka och kolla efter allt så jag har allt klart sen. Vore gött det och bara gå omkring att vara lycklig ett tag! haha

Måste få skriva att jag har fått snö, vilket känns pissjobbigt. Var ute och gick igår när det började snöa och då sa anna att detta kommer ligga kvar tills jag vaknar imorgon, och det gjorde det! Det är vitt ute! Jag trodde aldrig på hennes ord. Men men... hon hade rätt.

Nu ska jag ta och plugga lite och sen laga mat och sen får vi se vart dagen leder, imorgon ska jag till skolan iaf. :)

(Ut genom dörren, där går du igen
Det är måndag kväll
En tom kall blick och sen vet vi var vi står
Ohoh

Stäng alla barer, skrik ut i natten
Att du ångrar dig
För din tunga har
För alltid sårat mig )

Love and kisses Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0