hänger allt ihop?

Därför jag saknar allt jag en gång hade. Jag saknar ett hem, någon som tar emot mig. Någon som skickar ett mess bara för att skriva hej! Jag saknar den tiden så extremt mycket. Jag saknar de riktiga vännerna. Och vart ska jag börja leta. Jag har bestämt mig för att söka nytt jobb, söker minst 1 per dag. Snart tycker jag att jag borde få napp. Om jag hittar ett jobb som ger mig positiv energi så är det en stor hjälp på vägen. Jag borde ta tag i mitt liv. Jag tar studenten snart och då har jag ingen att ramla tillbaka på, Vilket kan kännas tungt! Väldigt jobbigt! Det har vart en sådan trygghet. Usch, varför känner jag att jag inte vill ta studenten. Jo det är väl att jag måste ta tag i mitt liv då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0