I must to move on.

Tjena KEXET här står du och smular ;)

Ja har nyligen kommit hem, ska snart iväg till HH och köpa hårfärg sen ikväll blir det träning för fulla muggar :p haha, Idag mår jag inge vidare, har fortfarande ont i huvudet och känns illamående. Vet inte vad det är. Men nog för att jag inte äter speciellt mycket, idag har jag bara drukit kaffe och inte lite heller är upp i 7 koppar nu. Min kropp är verkligen inte van med så mycket kaffe. Nu lever jag snålt för att kunna gå ut och festa i slutet av månaden igen. haha, hemskt men men man måste få leva lite. Denna helgen ska jag jobba, bara lördag som jag vet om än, men var inne och snacka med dem igår så jag sa att jag också kunde jobba på fredag natt om de behöver mig inkl. börja tidigare på lördagen. Hoppas de ringer, de brukar de ju göra men men jag kanske inte har vart så himla glad mot dem när de ringt och tjatat förrut såå. Får väl skylla mig själv då, men men Saknar faktiskt BK lite. :)

Men men nu måste jag laga mat så jag inte ramlar ihop på träningen :D

Lovehugs marie

Kommentarer
Postat av: Fia

Haha ja visst e dom snygga! :) jag saaa ju de! Bra att du ser nu då iaf, heehe!

2008-03-13 @ 23:40:05
URL: http://sofianavas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0