min tillvaro

Hellu, nu sitter jag här och skriver dagens första inlägg! Idag ska jag jobba, de ringde efter mig ;) känns rätt gött faktiskt. Var länge sedan nu tycker jag allt,så idag ska jag jobba en liten stund mellan halv 5- 19 så det är ett bra pass,orkar inte ha rast och grejs som man är tvungen att ha om man jobbar mer än 4 timmar. Så det är helt ok, först ska jag iväg till gripen med anna sen ska jag iväg och jobba och ikväll blir det träning. Sen får jag se vart kvällen leder mig idag, imorgon blir det plugga på dagen senare på kvällen ska vi iväg och spela bowling och kolla hockey på nöjes tror ja. Inte för att den senaste hockeyn har vart något bra fast man kan ju fortsätta hoppas. Senare blire natt jobb också,men imorgon jobbar jag bara 3 timmar, sen på lördagen är jag schemalagd ända fram till 06 vilket suger, men men ska jag stänga efter löning så det kommer se förjävligt ut! men men det ordnar sig det med. Men men nu har jag nog inget mer att tilllägga om denna dagen.

Kvällens träningspass är station/medel, vilket jag har vart på men blir nog bra! Kan ju bara dö! haha :) Vilken min kropp behöver att göra, nu är det andra dagen för min cuur också, hitills går de bra. Med lovar att tabletterna är väskedrivande, kissar jätte mycket nu förtiden. Haha. Snart har jag haft min blogg i ett helt år också, shit och har vart bosatt i karlstad i 3 år. fattar ni vad tiden går fort? :p nu kommer ångesten krypande. Jag börjar bli gamal, shit fyller 20 snart, kändes som det var igår jag var 15 ju! ahhh! Hemska tanke. Då har jag bara 10 år på mig att skaffa barn, familj, utbildning och ett jobb man vill jobba med, och tiden emellan där ska man hinna resa, testa olika jobb och grejs. Usch!

Men nu är klockan 13.13 så dags att göra sig iordning! Puss Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0