Please don´t say..

HelloHelloo!! Nyligen hemkom från praktiken och denna veckan har faktiskt gått riktigt fort. Haft ganska mycket att göra, hela veckan har onkolger vart där. De är typ läkare som handlar om cancer. Så idag fick de blommor när de åkte hem och gissa vem som fick de som blev över. JAG! så nu har jag fina lila blommor hemma har ingen aning om vad de heter så. Men fina är dom! :) Fick eller tog en kylbag också sånt som är bra att ha till sommaren. :p så det fick jag också.

Denna helgen ska jag försöka stanna hemma, alltså inte gå ut och festa. Vi får se hur det går, Kommer ju sitta hemma själv vilket jag inte gillar. Jobbet ringde förrut men kunde inte svara så, jag ringde upp senare och då hade de redan fått in en som kunde jobba så jag hade ju iaf haft nått att göra. Saknar ju BK så.. :p Men men Idag ska jag försöka grovstäda! Det känns rätt gött att få det gjort. Så det hoppas jag, sen ska jag nog iväg och sola också. Får se om jobbet ringer igen, vill nästan jobba ju! haha.

Men men nu ska jag plocka undan lite och börja med min städning. Gött!! ;) Skriver mer ikväll om min dag gått som den ska. Haha.

Lovehugs marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0