Sånt är livet..

OMG! nu sitter jag här igen en lördagsförmidddag, och tänker på gårdagen. Jag vet inte vad jag ska säga eller vad jag ska göra. Men men det gick nästa över förväntningarna ändå så! :)

Nu ska jag äta frukost sen har jag bokat in mig på ett träningspass vid halv 3 såå då ska jag dit. Skulle vara nått tema pass, tror det hette spinbox :p så jag har ingen aning om vad det är. men troligtvis spin med box kanske? haha ;D

Får se vad som händer ikväll, jag vill nästan bara sitta hemma men men känns ju lite pissigt att sitta hemma en lördagskväll själv. Men får se, ska prata med anni om det också. Hon kanske ska ut så då blir det nog att jag också hänger på ut! Men nu ska jag käka:D

PussPuss och Kramar Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0