That you make me smile.

Hej, skit vilket pass det var jag har vart på idag. SpinBox hette det, seriöst det var 90 minutrer långt och först körde det medelspinn pass i ca. 30 minuter tror ja. Och sen efter det var jag redan död, haha, Nejdå sen var det ju Box i 60 minuter efter spinningen. Shit, har varken aldrig vart på ett box pass så där skulle man stå och slå varandra, och olika tekniker och grejs. Shit det var jobbigt idag men kändes att det behövdes ändå. Var ju faktiskt ute igår och röjde så. Nu ska jag in i duschen, sen får vi se vad jag ska hitta på idag. Det är ju som sagt lördag! Men men .. hoppas alla får en toppen dag! Lovehugs Marie



I always know
That you make me smile
Please stay for a while now
Just take your time
Wherever you go.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0