Tisdagen i ord :)

Hellu, Idag vaknade jag runt 10, fatta vilken god sovmorgon eller haha, jag som brukar gå upp vid 06 för att ta mig iväg till jobbet. Nu har jag ledigt i 2 veckor,ofattbart gött! Sen var jag på skolan och tänkte ta på reda en massa info om studenten. Och fick väl inte reda på så mycket, bara att vi har bokat polstjärnan och ska ut på vattnet och åka sen går vi ur vid 13 på torsdagen! Det är ju skönt iaf :) Sen imorgon har jag bokat marie för att följa med mig och kolla balkläning, hoppas jag hittar någon jag vill ha, vore inte fel! Har ju letat ett tag nu om man säger så :) Så det har vart min dag!

Ska snart se O.C på 5:an som börjar 16.10 så sen efter det blir det träning kan jag tänka mig. Men går på medelpasset idag isf. Det som är vi halv 7. Orkar inte stressa iväg nu innan precis.Sen sen vet jag inte vad som händer, inget speciellt. Det är ju gossip girl idag vid 20 som jag brukar se :)

Men men nu ska jag inte göra så mycket! Men tackar ändå för mig idag! Puss Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0