Underbara Söndag!

Livet går vidare om inte allt blir som man vill just nu^^ Jag känner att mitt liv går nedför och aldrig uppför,förutom att det är vår snart. Utan Våren skulle jag nog gå under. Jag ska ha ett nytt jobb och en ny lägenheten innan hösten känns det som. Jag vill ha det, Var på bergvik idag och kollade lite och såg att de sökte folk till carlings så det ska jag söka. Sen ska jag fortsätta leta lgh, får se, fredrik vill ju ha min så hans blir ju ledig fast jag vet inte om jag vill flytta ut till strand igen, trivs ganska bra här jag bor. Men men vi får se, nu sitter jag och väntar på anna. Hon är på väg hem från Skoghall, hon har vart och jobbat. Nu ska jag plocka undan lite så det ser bra ut. Hehe!

Undrar om det är nått bra på tv:e idag?:D hmm..Men men det märks. Tackar för mig, och detta var min söndag!
Puss MarieN Rosenstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0