allting som jag vill, kan jag göra.AAHH!

Godmorgon, en tidig och godmorgon idag. Gick och la mig i tid, vid 22 låg där och rullade omkring och gnosade fötter. Somnade inte förens 23.30 ändå så meningslöst att ligga där och tänka på saker som man inte borde tänka på. Nu har jag plattat håret och ska ta mig en kopp kaffe. Ska iväg och jobba idag, det är ju torsdag som sagt. Har vart ledig i två dagar nu, så detta blir nog sista dagen. Ikväll kommer snuttan förbi och ska slagga här sen imorgon ska vi på stan och kolla omkring jag behöver linnen, och sen på kvällen så pratade hon nått om utgång. Men idag ska jag höra med therese innan och se om vi kanske ska iväg till våxnäs en stund, där kan jag inte stanna länge dock. Men vill träffa marie innan jag åker.

Men hoppas alla har en toppen dag och idag ska jag försöka sälja mycket. Hhaha :) Allt som jag vill kan jag göra... AHH!

Lovehugs Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0