Älskade tisdagsmorgon!

Nu har jag äntligen tagit mig ur sängen, har legat där och tänkt på allt. Men nu är jag äntligen uppe, och ska ta och göra mig frukost. Idag är det en väldigt grå dag, en dag som man borde göra massa med vettigt på. Jag tänkte jag skulle putsa fönstren och ta toaletten, men först blir det frukost och en långpromenad med musik i öronen. Bara gå ut och rensa tankarna. Sen vet jag inte vad som händer ikväll, ska ta och prata med snuttan och fråga om vi ska ses. Hon går bara och väntar på att åka till Norge nu. Det gör naturligtvis jag också men, har ännu en arbetsdag framför mig.

På tal om gårdagen, för min dåliga uppdatering den dagen. Jag jobbade, Anna kom in och pratade massa med skit ett tag, hon var ju i Sverige och hälsade på så. Jag jobbade från 11.30 tills 18 så det kändes som en lång dag. Gick inge bra för mig i försäljning heller. Men på torsdag ska jag ta igen det om det finns kunder naturligtvis. Sen gick jag hem och gjorde mat, skulle iväg och träna men blev för trött. Så Anna frågade om jag ville med till Biljard nian men som sagt var för trött. Men hon kom förbi mig efter det, vi köpte "clementiner" och göttade oss med. Så vi satt och snackade skit ett tag sen var det sängen vid halv 2 kom jag i säng. Jag som skulle vända mitt dygn rätt men det går inte så bra.

Men nu blir det frulle och sen en promenad. Puss & Kram Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0