Är man positiv som fan så går allting bra.

Då är man positiv som fan så går allt bra. haha, min dag bara strålar. Men tyvärr gör inte vädret det :( Jag har vart duktig idag tycker ja, jag vaknade runt 12 och kände mig jätte utvilad, så tänkte idag ska jag göra med massa med vettiga saker.. haha, började att jag ställde mig i duschen i 1 timme och bara stod där. Så underbart. Haha, när jag kom ur den så städade jag toan och sen har jag tagit hand om mitt enorma diskberg, som jag har hunnit bygga upp under denna veckan. Men nu är det också borta.. så känner mig otroligt duktig. Nu väntar jag på att R ska höra av sig så vi kan traska ner på stan och sen blir det utgång ikväll. Nu vet vi inte vart  vi ska gå riktigt, eftersom det är nått band som spelar på arena så det blir nog ankan för oss. Vore skoj! Eller så kanske man ska ta och gå till harrys återigen. Nej jag vet inte. Det märks, vore roligt om mer folk drar ut så man träffar några roliga iaf. haha :):)

Men nu ska jag in på toan och göra  mig vacker så allt är klart när hon ringer. Men innan måste jag kanske få tag på anna, tänkte fråga om henne sis jobbar idag därför då ska jag besöka henne så hon får hennes halsband innan jag åker. haha. Ha en underbar dag alla!

Pusss & Kraam (dagens låt, nedanför)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0