det finns så mycket kvar att säga

Godmorgon! Ännu en underbar morgon men solen som stiger upp och snön som ligger fint på marken. Ja, det ser verkligen shit fint ut, men ser även kallt ute. Jag ska iaf nu dricka mitt kaffe och sen sminka mig och sen gå iväg till jobbet. Idag ska det gå skit bra för mig, det har jag ställt in mig på. Det ska gå så bra idag! hihi, jag springer fortfarande runt och småler hela tiden. Känns skönt! Har ingen aning varför det är så, kanske för att man har börjat räkna ner dagarna. Ingen aning! Idag är det lön också, måste ner till The Phone House efter jobbet, töligt men det är naturligtvis livet. Ha en underbar dag alla! Tänk på det sista inlägget idag, gör så mycket som möjligt för pengarna. Det ska jag göra.

Sttoorra kramar med käärlek till er! // Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0