:)

Hej du! Jag har haft fullt ös i hemmet idag, ja först kom min svettiga karl hem. Sen så blev det ju jobb, men hon kom tillbaka ganska snabbt. Hon orkade inte vara där,och hanna var här idag med. Så det har vart fullt med folk här, och nu kommer Annisen förbi för att jag ska slå ihjäl timmarna innan det blir sängen. Ska nog ta en underbar promenad, sen åker hon hem till Norge imorgon och imorgon ska jag till Dialon också! Så imorgon har jag äntligen nått att se fram emot. Det har väl har vart min dag idag, pratade med fredrik också. Han ska ta över min lgh i januari någon gång, så då blir det flytt antagligen till Åmål eller om jag hittar ett boende där jag har råd att bo och försörja mig! Men annars är det som vanligt, sov otroligt gött inatt! Nog för att jag var trött,och att jag inte orkar grubbla på saker längre. Gjort är ju gjort och ger man in sig i leken får man leken tåla.

Nu ska jag ta i tu med disken känns inge roligt men vadå någon måste ju göra det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0