Första advent 2008.

Fatta det har snart gått ett år sedan, sen förra jul, tiden bara rinner iväg det kan väl alla säga. Ska man tänka tillbaka på den tiden, så ser jag bara massor med bra minnen. I skolan, där jag var större delen av mitt liv, dagar till sena kvällar fram till klockan 21. När vi jobbade, nästan varje dag:) eller ja vi som var där vet att det mest bestod av skvaller, och massa skratt, jag har jätte bra minnen från den tiden. Och tills Anna flyttade in hos mig vid julen, och den månaden var ganska rolig när jag tänker tillbaka på det. Och snart är det 1 år sedan då jag och evelina fick rycket att vi skulle pierca oss. Herregud, ja och när hon blev singel där,den månaden hände det mycket. haha, hade iaf den bästa tiden då. Ja! Allt var iaf ett år sedan sen nu, jag vet inte vad jag ska skriva men många minnen har jag, jag har säkert många sorgliga minnen också. Men dom ska vi nog inte tänka på, eller jag kommer inte på några stora. Haha, många minnen har jag iaf! Roliga och underbara minnen! Vi var ett gäng då, som gjorde allt tillsammans :) Det var ju jag, sabina, susanna,evelina, linda, ja vilka var vi mer. Jo martina och sofia, sen var väl anna med en del tror ja. Ja den tiden var speciell. Mycket roligt har jag upplevt med de tjejerna. Vi brukade ha samma åsikter om hur livet skulle levas, undrar vad som hände där egentligen? :)

Men det ska vi nog inte prata om. Kan bli ganska ledsamt har jag en känsla av. Saknar den tiden jätte mycket iaf. Och nu vet ni det. Herregud vi visste allt om varandra och nu känns det som det är flera mil emellan! Några av er har jag inte träffat sen i somras, och en del ser man då och då fast det är ju inte samma som det var då,eller hur? Om någon som har svaret på det. Så kan ni väl skriva det. Saknar det, Saknar er!

Ja, nu sitter jag här och inser att mitt liv har förändrats jätte mycket. Man kanske bara växer ifrån varandra och inser att livet är mer än bara supa och ha kul varje helg, jag känner att jag vill ha mer ut av livet än att bo kvar här och se alla mina vänner flytta härifrån jag vill också komma här ifrån. Men ändå inte karlstad är där jag hade mina bästa år, hittills måste jag få skriva. Men jag vill ha ett liv som är mer, än jobba! Det kanske är konstigt om man skriver det när man är 20 men jag vet inte, det är nu man ska göra allt för att tjäna pengar men jag gör verkligen inte det, jag har upplevt mina skit år på BK, och ni som såg mig det sista halvåret såg att jag inte mådde bra över att jobba där. Och ditt kommer jag aldrig att sjunka igen, jo kanske, man ska aldrig skriva aldrig har jag också lärt mig under tiden. Men ja, jag kommer se ljust på min framtid och med ögon som gör allt för att få ett bra liv och uppleva nått nytt :)

Men nu ska jag dra mig till duschen, och sen titta på Wallander som går på 4:an vid 21. Hoppas ni också får en toppen kväll, min kväll kommer bli bra! Och ja, ska man börja räkna ner? (haha,ni som vet)

Stora kramar med mycket med kärlek till er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0