Första snön..

Hej, idag när jag var ute och gick imorse så var det väldigt fint väder men riktigt kallt. Men solen sken och det var så mysigt sen när jag kom ut från duschen så hade det blivit alldells grått och mulet. Trodde att det skulle bli regn, men ist kom det ner snö från himlen. Jag vet inte om jag blev besviken, jag kände mest att gud så skönt det skulle vara nu att tända ljus och sätta på julmusik för att få igång stämningen lite. Men jag var ju tvungen att gå till jobbet, och det är här jag står nu. Just nu är det ganska lungt. Jag vet inte hur länge jag är själv, men han skulle komma och stänga sen eftersom jag inte har någon nyckel. Men de har iaf gjort det jätte mysigt med julpyntet här i butiken sen går det naturligtvis rockklassisker på radion men det känns bra! :)

Hoppas alla har en bra dag, och bara så ni vet är det 3 timmar kvar innan jag slutar så nu ska jag underhålla mig här!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0