förstår du vad jag menar?

Nu har jag vart ute och gått, och det var riktigt skönt! Var ute i ungefär en timme och bara traskade omkring med musiken i öronen. Känner mig mer pigg nu, nu ska jag ta mitt efterlängtade kaffe och sen blir det att göra iordning sig inför träningen! Sen efter det blir det hem och ta en dusch sen får man nämligen besök av snuttan. Ska bli skönt att bara pratat skit hela natten :) var ju ett tag sedan nu! haha. Men annars har jag inte gjort något mer idag, hoppas alla har en underbar dag och inte låter sig bli deppig pga att vädret är som det är. Det är otroligt trist nu! Men det kommer bara bli bättre man måste ju gå igenom vintern för att sommarn ska komma igen. Se det positivt det kommer jag att göra.

Är livet en enda kamp för värdighet? (jag tror jag förstår vad du menar, en kamp för kärlek, en kamp för det som lyfter och förenar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0