gå inte förbi..

Vilken morgon. Ja vaknade av att Evelina ringde igen, och bara möt mig utanför om en ½ timme, vi ska ut och gå. Jaja tänkte jag och gick upp, ute och gick i 1 timme tror ja. Känns gött, och ska gör det till en vana:) Sov inte så mycket inatt, kändes så jobbigt att sova själv. Men nu ska jag göra mig iordning och gå ner till glasögons butiken, mina glasögon har nämligen blivit snea. Och det kan de ju inte vara :) Men ja vet inte ritkigt vad jag ska skriva. Jag har sagt uppmin lgh nu, så fredrik ska ta över den efter jul. Jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv men nått drastiskt måste ju göras. Kanske blir jag då bostadslös eller så flyttar jag hem till mammsen. Ja,där står jag nu iaf. Hoppas ni alla får en underbar dag, solen lyser idag iaf så passa på att njuta. Nu ska jag dra! Ta hand om er, jag tycker om er så jäkla mycket.

Kramar Kramar Marie Nordgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0