Gooooos!

GOOOSS! Hej kanske? Ja nu sitter jag här och min dag har gått i ett känns det som. Var upp i tid och  nu ska jag snart ut och ta en promenad. Ja om jag ska få ner nått minnesvärt här i, så har jag jobbat övet lunchen och sen kom anna förbi och vi gick och flumma på stan ett tag. Sen käka vi men tror det var i fel ordning nu först åt vi sen gick vi på stan. Sen har det inte hänt så mycket, en promenad med musik i öronen blir sen hem ta en tupplur och sen ska jag ut och gå med anna igen. Men hon ska på hockey nu så då blir jag själv, vilket är otroligt skönt. Eftersom mitt flumm humör nu rinner ut i sanden och jag blir en grinig och trött och godis sugen marie ist. En film under täcket skulle inte vara fel?:) hehe, på det humöret är ja nu. Så det kanske man skulle göra, NEJ, ge upp nu. Promenad var det!

Inatt sov jag inte så gott igen, vaknade och vände mig om och jag var själv igen. Då skulle jag gått upp ta en promenad och vart på bra humör.Gör det bästa av allt. Kunde inte somna om iaf. Men nu blir det att dra ut på nyfikensjakt eller som jag skulle kalla det rensa huvudet ett tag.

Jag har tröttnat på mitt liv för längesedan. Jag har nu bestämt mig. Får jag jobb så flyttar ja, och nu ska jag hitta en pojkvän men inte bara för att ha nån utanför att ha någon att sova brevid varje natt, någon att bråka med och någon som alltid vill ha mig som jag är. Därför vill jag ha en kille! Är du den? Inte? Synd! du var nämligen min dröm! ;)

Ja här är jag, ha en bra dag! Jag väljer att tror på framtiden!
Lovehugs Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0